.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده شدن تالاب ميانكاله براي حضور گردشگران

نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه گفت: با تدوين سند توسعه شرق مازندران، تالاب بين‌المللي ميانكاله بهشهر براي جذب گردشگر آماده مي‌شود.

احمد علي مقيمي در حاشيه چهارمين همايش تجليل از خيرين مدرسه‌ساز گلوگاه اظهار داشت: برنامه‌هاي سال 89 را براي سه شهرستان شرق استان در نشستي با حضور فرمانداران، شهرداران و ائمه جمعه تعريف و مبالغ و موارد طرح‌ها را هم ليست كرديم.
وي افزود: پول انباشته‌اي در استان داريم كه به هيچ شهرستاني اختصاص نيافت و در اين مورد هم براي منطقه خودمان برنامه‌ريزي كرديم.
عضو خانه ملت با يادآوري اينكه موانع صنعتي شدن استان در سفر دور نخست هيئت دولت به مازندران برداشته شد، تصريح كرد: منابع طبيعي و محيط زيست بايد نگاهي حكومتي و توسعه‌اي داشته باشند و اگر صرف نگاه فني باشد هيچ اتفاقي در توسعه نمي‌افتد.
وي با بيان اينكه سند توسعه مازندران از سوي مديران ذي‌ربط در تهران طراحي شده است، گفت: در اين سند مديران سعي دارند موانعي را كه مي‌توانند بردارند، ظرفيت‌ها را شناسايي كنند و تا 15 ارديبهشت ماه مديران مربوطه سفري به مازندران و حوزه انتخابي شرق مازندران هم دارند تا منطقه را بررسي كنند.
مقيمي ادامه داد: در اين سند توسعه، سرمايه‌گذاري ويژه‌اي در ميانكاله بهشهر اتفاق مي‌افتد، طرح اوليه آن را آماده كردند، يكي از كارهاي آنها استفاده از حيواناتي مثل ببر و پلنگ در اين منطقه و جذب گردشگر است.
نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه درباره فعاليت‌هاي گردشگري گلوگاه در اين سند اظهار داشت: در سفر دوم هيئت دولت به گلوگاه 50 هكتار از منطقه توسكاچشمه به امر گردشگري اختصاص داده شد كه از حوزه منابع طبيعي و گردشگري بايد براي توسعه اين فضا استفاده كنيم.
وي افزود: در بخش سرمايه‌گذاري خارجي و توريستي هم بايد زيرساخت‌ها را انجام بدهيم، در سمت و سوي قرار داد هستيم و تلاشمان اين است كه دستگاه‌هاي واسطه نيايند تا كارها در حوزه قانوني و به خوبي پيش برود.فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.